منابع طبیعی سقز

بیان مسائل و مشکلات منابع طبیعی و محیط زیست

منابع طبیعی سقز

بیان مسائل و مشکلات منابع طبیعی و محیط زیست

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلامانع می باشد.

پیوندهای روزانه


پاکسازی طبیعت توسط مردم - کوهدشت

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی کشور گفت: نزدیک به 200 گروه فعال در زمینه محیط زیست در دانشگاه‌های سراسر کشور باشگاه حامیان محیط زیست را تشکیل دادند که امسال مناطق این باشگاه‌ها باید رشد جدی داشته باشند و همکاری بین گروه‌های دانشجویی افزایش پیدا کند.

‌مهدی کاظمی خالدی  اظهار کرد: سازمان دانشجویان جهاد به عنوان مجموعه یا تشکل دانشجویی در واحدها و شعب خود در استان‌ها در حال فعالیت است.

وی با اشاره اینکه امسال فعالیت دانشجویی در سطح استان‌ها و دانشگاه‌ها به صورت جدی دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: عضوگیری دانشجویان در تمامی شعب به صورت جدی پیگیری شده و کانون‌هایی که از سال گذشته عضو سازمان دانشجویان بودند ساماندهی می‌شوند.

رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی تصریح کرد: دبیران کانون ها امسال در 3 منطقه نشست‌هایی را برگزار می‌کنند تا دانشجویان جهاد دانشگاهی بتوانند در زمینه های مختلف دارای پشتوانه علمی و فکری بیشتری برخوردار باشند.

کاظمی یادآور شد: جهاد دانشگاهی از گذشته به عنوان نهاد نوآور و خلاق در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه علمی بوده است که امیدواریم این ابتکارها در زمینه فرهنگی خود را نشان دهد.

وی با بیان اینکه مسابقات مناظرات دانشجویی یکی از نوآوری‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی بوده است، گفت: این مسابقات بر اساس نیازهای کشور و بر اساس مدل‌های روز دنیا بازتعریف شده و در کشور اجرا شده است.

رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی افزود: با توجه به اینکه مسابقات مناظرات دانشجویی در مدت کمی آغاز به کار کرده اما با استقبال خوبی روبه رو شده که امسال در مرحله استانی 500 تیم شرکت کرده بودند.

کاظمی اظهار کرد: آموزش‌هایی برای دانشجویان در حال تدوین است تا از نظر گفت‌وگو و آزاداندیشی تقویت شوند و همچنین تسلط به زبان انگلیسی برای حضور در مسابقات مناظرات دانشجویی خارج از کشور هم در دستور کار جهاد دانشگاهی قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در زمینه محیط زیست خاطرنشان کرد: نزدیک به 200 گروه فعال در زمینه محیط زیست در دانشگاه‌های سراسر کشور باشگاه حامیان محیط زیست را تشکیل دادند که امسال مناطق این باشگاه‌ها باید رشد جدی داشته باشند و همکاری بین گروه‌های دانشجویی افزایش پیدا کند.

رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با تاکید بر اینکه صنایع فرهنگی یکی از نیازهای جدی کشور است، تصریح کرد:  برنامه‌هایی از جمله رویدادهای کارآفرینی استارتاپی و راه اندازی کسب و کار فرهنگی به وِیژه در استان‌هایی که کمتر در این زمینه فعالیت داشته‌اند برای آموزش دانشجویان درنظر گرفته شده است.

منبع:ایسنا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۹
پیمان صاحبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی