منابع طبیعی سقز

بیان مسائل و مشکلات منابع طبیعی و محیط زیست

منابع طبیعی سقز

بیان مسائل و مشکلات منابع طبیعی و محیط زیست

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلامانع می باشد.

پیوندهای روزانه

«هارپ» و «هارت»

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۱۵ ق.ظ


محمد حسین مهرزاد: این روزها در فضای مجازی و شاید هم نیز فضای واقعی، بحث درباره پروژه «هارپ» (HAARP یا همان پروژه‌ای که ٢٥ سال پیش در آلاسکای ایالات متحده آغاز به کار کرد)، و تاثیر آن بر وقوع زلزله‌های و وضعیت آب و هوایی ایران زیاد است. البته کسانی هستند که این موضوع را دستمایه قرار می‌دهند تا هر مساله‌ای را به آن ربط دهند.


ریشه خشکسالی در هارپ است، زلزله‌ها را هارپ ایجاد می‌کند، سونامی ژاپن نیز از طریق هارپ انجام شد. خلاصه اتفاقی نیست که از این نوع رخ دهد و ردپای هارپ در آن نباشد. چرا چنین شایعات بی‌اساسی شکل می‌گیرد؟ در توضیح این نکته می‌توان به عوامل و علل گوناگون اشاره کرد ولی اجمالا چند علت زیر را می‌توان بیان کرد.

١- اولین عامل جهل است. انسان‌های اولیه نیز به علت جهل به امور، چنین تصوراتی داشتند و هنوز هم دارند. جهل از یک نظر ویژگی مهمی است برای بشر. حیوانات را نمی‌گوییم که جهل دارند، زیرا حیوانات علم ندارند تا بتوانیم به آنها فقدان علم را که جهل باشد انتساب دهیم. پس جهل به خودی خود بد نیست و بشر در هر مقطعی به تناسبی جاهل است، ولی براساس غریزه‌ در پی کسب علم است و این همان نکته مثبت آن است. واکنش انسان در برابر جهل یکسان نیست. برخی‌ها اقرار به جهل می‌کنند و درصدد رفع جهل و رسیدن به علم برمی‌آیند و خیلی راحت می‌گویند نمی‌دانیم. جهل را مایه خجالت نمی‌دانند، بلکه پله‌ای برای رسیدن به علم می‌دانند. در مقابل بخش دیگری اوهام و خیالات و چرت‌وپرت را جایگزین علم و پوشش جهل می‌کنند، و صد البته که منافع مادی هم در این میان هست. جادوگران و جن‌گیران در جوامع بدوی و عقب‌مانده چنین نقشی دارند که با گرفتن پول سعی می‌کنند جن را از بدن بیمار بیرون ببرند یا با جادو، گره میان زن و مرد را باز یا آنان را صاحب فرزند کنند و الی آخر.

اقرار به جهل امر سنگینی است و مسوولیت‌آور. ولی توسل به خرافات و چرت‌وپرت آرمش‌دهنده است. به همین دلیل هم از گذشته‌های دور رویدادهایی مثل صاعقه، زلزله، سیل و خورشیدگرفتگی و امثال آن را به اموری غیرمربوط، ربط می‌دادند و به مردم فاقد علم، ضد علم می‌دادند تا آرامش پیدا کنند. اگرچه امروز نمی‌توان مساله را به امورات ماوراءالطبیعه ربط داد و این ارتباط دادن‌ها خریداری ندارد، ولی شبه علم جایگزین ضد علم شده است. شبه علم کمابیش بدتر از ضد علم است. چون حرف مفت و چرت‌وپرت است. بعد هم که از مدعی درخواست دلیل می‌شود، پاتک می‌زند و دلیل رد ادعای خود را طلب می‌کند.

٢- علت بعدی نظریه توطئه است. پیش از انقلاب هم کمابیش گفته می‌شد که هیچ گنجشکی از روی یک شاخه به شاخه دیگر نمی‌پرد مگر آنکه دولت فخیمه مطلع باشد یا اجازه دهد. در حقیقت قدرت‌های جهانی هم از این دیدگاه بدشان نمی‌آمد که هر رویدادی را به نحوی مرتبط کنند با وجود توطئه و دست‌های پنهان خودشان در پشت آن ماجرا. متاسفانه این نگاه هم از طرف طرفداران قدرت‌های بزرگ ترویج می‌شود و هم از سوی مخالفان ناآگاه آنان. مخالفان این قدرت‌ها و به ویژه امریکا نیز هر اقدامی را که علیه خودشان انجام می‌شود به دست‌های پنهان قدرت‌های جهانی و امریکا ربط می‌دهند و هیچگاه حاضر نیستند که بپذیرند مساله ربطی به خارج ندارد. در قضیه هارپ هم هر دو گروه فعال هستند. برخی که می‌خواهند قدرت امریکا را به رخ بکشند و برخی دیگر که درصددند خباثت و بدطینتی آنان را اثبات کنند. هر دو گروه در یک نقطه مشترک که همان جهل باشد به یکدیگر می‌رسند.

٣- استیصال و درماندگی نیز می‌تواند عامل دیگر شکل‌گیری این نگرش جاهلانه باشد. اگر صفحات حوادث را خوانده باشید، خواهید دید که برخی افرادی که در دام شیادان و کلاهبرداران می‌افتند، حتی دارای سطوح تحصیلی پیشرفته و دانشگاهی هستند ولی هنگامی که ماجرای آنان را می‌خوانیم متوجه می‌شویم که استیصال و درماندگی موجب می‌شود که برای خروج از بن‌بست به شیوه‌های رمالی پناه ببرند. این کار چیزی شبیه پناه بردن به موادمخدر است. این نگرش‌های خیالی و غیرواقعی، مثل موادمخدر فرد را در نشئه ناشی از آگاهی کاذب فرو می‌برد و نوعی آرامش و عدم احساس درد به او می‌دهد. تحمل جهل که فقط با علم واقعی قابل رفع شدن باشد، بسیار سنگین است، ولی آگاهی بدلی و کاذب نقش موادمخدر را در برابر تسکین درد فراهم می‌کند. اعتیاد به این نوع آگاهی‌های دروغین منشأ بسیاری از بیماری‌های روانی و اجتماعی است. 

٤- جذابیت‌های خبری این نوع تحلیل‌ها را هم نباید فراموش کرد. به ویژه با وجود فضای مجازی که منابع خبر کمابیش ناشناخته و جعلی می‌مانند. کافی است یک نفر خود را به عنوان دکتر، استاد، مهندس یا غیره معرفی کند و اندکی اطلاعات درست و نادرست را مخلوط کند و به خورد جامعه دهد، معجونی که آرام‌بخش است.

بنابراین رسانه‌های مجازی و فضای ناشناخته آن هم موجب ساده شدن ردوبدل کردن این کالای نشئه‌آور میان مردم شده است. سخنان ابطال‌ناپذیر به سادگی جذب ذهن‌های ساده و افراد مستاصل و کم‌دانش می‌شود. اینجاست که «پروژه هارپ» غربی‌ها در اینجا تبدیل به مخدر «لقلقه هارت» می‌شود.
منبع: اعتماد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۰
پیمان صاحبی

نظرات  (۳۶)

سلام جناب محبی 
از شما دعوت میکنم به سایت آموزش قانون جذب پرورش افکار استاد امیر شریفی سر بزنید و از مقالات قانون جذب در وبلاگ saghezrange استفاده کنید.
در صورت تمایل و علاقه مندی به مباحث قانون جذب، لطفا این لینک را در پیوندهای وبلاگ خود درج کنید:
نام لینک : قانون جذب عشق
لینک : http://www.parvaresheafkar.com/law-attraction/love

شاد و پیروز باشید

ممنون بابت روشنگری
۱۳ مهر ۹۷ ، ۱۶:۱۳ لوله بازکنی تهرانپارس
ممنون بابت وقتی که گزاشتین عالی بود مرسی
لوله بازکنی تهرانپارس
۱۳ مهر ۹۷ ، ۱۶:۱۴ لوله بازکنی تهرانپارس
ممنون خسته نباشید
لوله بازکنی تهرانپارس
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۱:۱۹ لوله بازکنی
ممنون از مطالب بی نظیرتون
۳۱ شهریور ۹۸ ، ۱۶:۳۰ شرکت کاسپین سفیر کالا

واقعا عالی . تشکر میکنم .با آرزوی موفقیت روز افزون.

شرکت کاسپین سفیر کالا

۰۸ آبان ۹۸ ، ۱۹:۵۳ لوله بازکنی تهران

جالب بود برای خود من هم هارپ یک سوال بی جواب بود

۰۸ آبان ۹۸ ، ۱۹:۵۴ تخلیه چاه تهران

جالب بود برای خود من هم هارپ یک سوال بی جواب بود...مطلب بسیار عالی

بهترین جراح بینی

ما در این مقاله به بررسی خصوصیات خوب یکی ار بهترین جراح بینی خواهیم پرداخت. اگر این متن را تا انتها دنبال کنید، با خصوصیات یک متخصص جراحی بینی آشنا خواهید شد. وقتی این خصوصیات را بدانید، می‌توانید بهترین جراح بینی را نیز پیدا کنید.

 

نقشه مغزی (qEEG)

نقشه مغزی مبتنی بر تحلیل کمی و ریاضیاتی امواج مغز است که اطلاعات بسیار بیشتر و دقیق تری از کارکرد مغز نسبت به نوار مغزی معمول ارایه می دهد. با آنالیز دقیق و درست نقشه مغزی می توان الگوهای بدکارکردی مغز؛ شدت اختلال و حتی منبع مغزی اختلال را به خوبی شناسایی کرد.

ضایعات چدن

ضایعات چدن از آلیاژهای اردوان که بین ۲.۱ الا ۶.۲ درصد کربن داشته تولید می‌شود
شدن یکی از است که در صنایع مختلف به کار می برده می‌شود که انواع مختلفی از آن وجود دارد.
وقتی چدن در صنایع یا در کالا یا محصولی به کار برده شد وقتی از عمر مفید آن گذشته شد یا در اثر ضربات و شرایط محیطی بان فشار وارد شده و از مصرف از وضعیت مصرف خارج شد آیات شدن می شود

معرفی 5 تا از بهترین مدل های رژلب مدادی زیر 50 تومان ، رژ لب مدادی نسبت به رژ لب های قدیمی به دلیل ماندگاری بالایی که دارند کاربرد بیشتری دارند .رژ لب مدادی با کیفیت پوشانندگی بالایی که دارد لب ها را یکدست مات و رنگ طبیعی میدهد.به صورت 24 ساعت ماندگاری دارد و لب ها را جمع و فشرده نمی کند در ساختار این رژ لب از مواد گیاهی و طبیعی ساخته شده است و از پوسته پوسته شدن جلو گیری می کند به دلیل آبرسانی به لب ها لطافت و شادابی برای لب هایتان ایجاد می کند.

 

هزینه عمل بینی

برای هر فردی که تصمیم دارد جراحی زیبایی بینی انجام دهد، هزینه عمل بینی بسیار اهمیت دارد. هزینه عمل بینی در شیراز طبق تعرفه های مشخص شده وزارت بهداشت انجام می شود. هزینه عمل بینی در شیراز نیز تحت پوشش بیمه های درمانی نیست. 

قیمت کفسابی سنگ

در این مقاله می خواهیم درباره نحوه قیمت گذاری  قیمت کفسابی سنگ برای کفسابی ها و یا سنگسابی ها و همچنین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت هاصحبت کنیم اما در ابتدا بهتر است که شما با نحوه انجام کفسابی های مختلف آشنا شوید، کفسابی برای هر نوع کف به صورت خاص خودش انجام میشود برای مثال در کف سابی موزاییک یکی از رایج ترین خدمات نظافت سنگ است

۱۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۸:۴۲ بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی

تابستان و روزهای آفتابی در راه است ، چگونه پوست خود را از نور خورشید محافظت کنیم ؟ آیا می‌دانید که چرا باید از کرم ضد‌‌ آفتاب استفاده کنیم ؟ آیا روشی برای حفاظت از پوستتان در مقابل اشعه‌های مضر نور آفتاب سراغ دارید ؟ آیا می‌دانید که کدام ضد آفتاب مناسب پوستتان است ؟ در اینجا به این پرسش‌ها به طور کامل پاسخ می‌دهیم . بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی را معرفی خواهیم کرد.<a href="http://pezeshka.com/10-of-the-best-iranian-sunscreen/">بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی</a>
 

طراحی سایت سالن زیبایی مراقبت های زیبایی برای خانم ها یک امر حیاتی به حساب می آید که خیلی از آنها برای آرایش دائمی موها و حتی طراحی ناخن به صورت مرتب به سالن های آرایشی و زیبایی مراجعه می‌کنند و حتی برای استفاده از خدمات آرایشی و بهداشتی حاضرند، هزینه‌های زیادی بپردازد تا به هدف خود برسند. از آنجا که تعداد سالن های زیبایی و آرایشی در سطح شهرها بسیار زیاد شده است و روزانه خدمات جدیدی به آنها اضافه می شود، رقابت در این عرصه را برای سالن های زیبایی بسیار سخت کرده است.

معرفی بهترین نژاد گوسفندان چند قلوزا

بهترین نژاد گوسفندان چند قلوزا بسیاری از دامداران علاقه مند هستند که در زمینه‌ی پرورش گوسفندان چند قلوزا فعالیت کنند. این گوسفندان با داشتن این ویژگی سود بیشتری برای دامداران دارند.

۱۸ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۸:۳۷ فراز بام ماهان
تعمیرکار آسانسور در تهران

بیایید قبل از این‌ که به بحث تعمیرکار آسانسور در تهران بپردازیم، کمی درباره آسانسور و مشکلات آن صحبت کنیم. مشکلاتی که ریشه در اپارتمان‌نشینی دارد. آپارتمان‌نشینی همیشه همراه با مزایا نیست. برای مثال دیگر نمی‌توان در خانه را باز کرد و وارد کوچه یا خیابان شد. در یک آپارتمان وقتی در خانه باز شود، با یک راه‌پله طولانی روبرو می‌شویم

بدترین کمپ های تهران کمپ های هستند که غیرمجاز هستند یعنی غیرمجاز بودن کمپ ها در روش های به کار برده شده در کمپ دیده خواهد شد.

کمپ های غیرمجاز با به کار گرفتن راه های درمانی غلط برای افراد معتاد مشکلات زیادی را به وجود خواهند آورد و اصلا ترک و درمان درستی انجام نخواهد گرفت. حتی دیده شده طرز برخورد با افراد معتاد نیز غلط بوده است. ( رفتار کادر درمانی بسیار نامناسب بوده است. )

شاید سوال شود که تا زمانی که انواع کمپ ترک اعتیاد  دولتی و خصوصی در جامعه وجود دارد، چه نیازی به کمپ ترک اعتیاد vip هست؟ شاید بتوانیم جواب سوال شما را با زبانی ساده و روان جواب دهیم.

امروزه به دلیل بالا رفتن آمار اعتیاد، اقدامات وسیعی در زمینه تاسیس کمپ ترک اعتیاد انجام می‌شود. مسلما همانطور که سطح طبقاتی جامعه از هم متفاوت است، بیماران اعتیاد نیز از سطوح مختلف جامعه خواهند بود. افرادی که زندگی آن‌ها ممکن است از نظر سطح رفاهی با هم تفاوت‌های بسیاری داشته باشد.

۲۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۸:۲۶ خرید ریمل اصل

<a href="http://pezeshka.com/10-of-the-most-famous-mascara-brands/">خرید ریمل اصل</a>

یکی از نکات زیباتر دیده شدن ، مژه ها هستند که باید بلند و پرپشت دیده شوند و هر خانومی آرزوی این را دارد که مژه های بلند و پرپشت داشته باشد.بخش مهم صورت چشم ها و مژه ها هستند ، پس یکی از مهمترین لوازم آرایش هر خانومی ریمل آن است.

۲۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۸:۳۵ کلینیک آوینا کرج

لیزر موهای زائد ، بهترین گزینه برای از بین بردن تمامی موهای زائد بدن می باشد، قبل از رفتن به سراغ لیزر موهای زائد صورت و بدن، باید نکات مهمی را درباره آن بدانید تا بعد از لیزر کردن موهای زائد دچار مشکل یا پشیمانی هرگز نشوید.

این روزها پاکسازی موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین و پرمخاطب ترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن در تمامی زنان و مردان تبدیل شده این در حالی است که انجمن های تخصصی پوست آمریکا اعلام کرده که تمام موهای ناخواسته در اثر لیزر از بین نمی روند زیرا برخی از آنها نسبت به درمان با لیزر مقاومت بیشتری دارند و برخی از موهای زائد دیگر هم از قدرت رشد مجدد بسیار بالایی پس از لیزر کردن برخوردار هستند.

۲۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۰۱ دکتر کمال هادی

بهترین دکتر برای عمل ترمیمی بینی دکتر کمال هادی یکی از بهترین متخصصان زیبایی و جراحی زیبایی در ایران و تهران هستند که به تمام نیاز به عمل های جراحی و زیبایی دارند بهترین مشاوره زیبایی را ارائه داده و همچنین بهترین خدمات جراحی و زیبایی توسط ایشان انجام می شود.

 

۲۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۱:۰۴ کلینیک آوینا تهران

در اصل فرآیند کاشت مو شامل تغییر دادن مکان موهای سر شما می‌باشد از جایی که موهای پرپشتی دارید به قسمتی از سر که در اثر عوامل مختلفی دچار کم‌پشتی شده است. بنابراین عمل کاشت اضافه کردن موی جدید نیست بلکه فقط تغییر جای مو است. پس عاملی که در این نوع عمل زیبایی تأثیرگذار است میزان مویی است که به‌صورت اضافه در قسمت پشت سرخود دارید.

۲۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۰:۴۸ معروف ترین اینفلوئنسر

اینفلوئنسر های زیادی هستند که در حوزه اینستاگرام درآمد کسب می‌کنند و خیلی از افراد دوست دارند بدانند که چگونه می‌شود از اینستاگرام درآمد کسب کرد یکی از دلایلی که می تواند فالوور های زیادی را جذب خود کند ، فیلم و محتوای جذاب و تماشایی درباره همان حوزه کار می کند است.

<a href="http://pezeshka.com/the-10-most-popular-instagram-influencers/">معروف ترین اینفلوئنسر</a>

<a href="http://camphemmat.com/leave-tramadol-with-methadone/">کمپ همت</a>

چنانچه فردی تصمیم به ترک ترامادول گرفته است در اغلب موارد پزشکان داروهای خاصی چون متادون را برای وی تجویز خواهند کرد.تجویز متادون برای ترک ترامادول بیشتر به عنوان داروی کاهش درد و کم کننده عوارض ترامادول مورد استفاده است اما قبل از هر گونه اقدام به ترک باید با ترامادول آشنا شوید.خود داروی ترامادول یک مسکن و آرام بخش است که پزشکان به بیمارانی که دارای دردهای بدنی هستند توصیه خواهند کرد. زمانی اعتیاد به ترامادول شکل گرفت که برخی به مصرف خودسرانه ترامادول روی آوردند.علت مصرف خودسرانه ترامادول حس شادی و نئشه شدن است که فرد با مصرف پیدا خواهد کرد.

امروزه در هر جا که صحبت از عمل های زیبایی است از فضای مجازی گرفته تا کلینیک‌های تخصصی در شهر های مختلف اسم میکروبلیدینگ یکی از اسم های رایج است که شنیده می شود. همانطور که از نام این روش پیدا است در این روش با استفاده کردن از تیغ یا همان بلید در پوست برش ایجاد می کنند و رنگ را در قسمت های زیرین پوست قرار می دهند. میکروبلیدینگ از سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در صنعت آرایشی مورد توجه عموم قرار گرفته است. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که تمایل به آشنایی بیشتر با این روش دارید و به دنبال پاسخ پرسش های تان در این زمینه هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

کمپ ترک اعتیاد رایگان یک نوع مرکز ترک اعتیاد است که خدمات و سرویس های خود را به معتادانی که از نظر مالی بسیار ضعیف هستند و به صورت کارتون خواب در سطح شهر پراکنده شده اند قرار خواهند داد.

طراحی سایت فروشگاهی

همانطور که اطلاع دارید، نسل امروز ما استفاده زیادی از اینترنت و فضای مجازی دارند و موجب شده است بازار کسب و کار اینترنتی بیشتر از هر موقعی رایج شود‌. با فراهم شدن بستر خرید اینترنتی مردم استقبال زیادی از این روش ثبت سفارش، نشان دادند. به همین خاطر، داشتن یک سایت فروشگاهی می تواند تاثیر بسیار خوبی برای رونق کسب و کار شما داشته باشد.طراحی سایت فروشگاهی مهم ترین اقدام برای معرفی، تبلیغ و فروش محصولات است. پس اگر قصد دارید این کار را برای فروش محصولات خود داشته باشید، باید قبل از هر کاری برنامه ریزی دقیقی انجام دهید.

<a href="http://avashweb.com/store-site-design/">طراحی سایت </a>

 

۳۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۳:۴۳ بهترین رژ لب مایع

پرفروش ترین برندهای رژلب مایع رژ لب یکی از پر کاربردترین و رایج ترین لوازم آ رایشی می باشد که اکثر خانوم ها در آرایش روزمره خود از آن استفاده می کنند از این رو انتخاب بهترین مارک رژ لب اهمیت بالایی پیدا می کند .وقتی درباره ی  آرایش و لوازم آرایشی بحث می شود، خانم ها باید در اولویت لوازم ارایشی را انتخاب کنند که مراقب پوست خود باشند

۰۱ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۰۵ فراز بام ماهان
کابین کدام قسمت از آسانسور است؟

کابین در واقع اتاقک آسانسور است. درهای کابین ایمن است و افراد قادرند که درهای کابین را از داخل آسانسور کنترل کنند.وظیفه درهای کابین حفظ اشخاص ( مانع از برخورد افراد با دیواره ) در زمان حرکت بوده و کابین به وسیله یوک های پایینی و بالایی در بر گرفته شده است. در واقع همه ی سنگینی کابین و اشخاص درونش به وسیله یوک ها وارد سیم بکسل خواهد شد.پس علاوه بر مهم بودن وزن آسانسور باید تنظیم یوک ها هم مورد توجه باشد. در مورد نصب کردن کابین باید بدانید که چون کابین یک بخش مهم در آسانسور است، در زمان راه اندازی دستگاه باید با دقت نصب شود.علت اهمیت به کابین ارتباط مستقیم کابین با اشخاص درون کابین است و در زمان نصب باید به طراحی زیبا و ایمنی لازم توجه شود.

<a href="http://www.elevator-service.ir/%da%a9%d8%a7%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a2%d8%b3%d8%a7%d9%86%d8%b3%d9%88%d8%b1/">فرازبام ماهان</a>

۰۱ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۱۲ الو گوسفند
فروش گوسفند زنده در تهران

تیم الو گوسفند تصمیم دارد به صورت آنلاین خدمات در زمینه فروش گوسفند زنده برای مشتریان خود ارائه دهد . در واقع، این تیم به گونه ای طراحی شده است که امکان خرید به صورت آنلاین را برای همگان امکان پذیر می کند. این یعنی دسترسی به صورت آسان و بدون دغدغه ای  از وجود واسطه.ا

گر به فکر خرید گوسفند زنده برای مراسم های خاص مانند عروسی هستید و یا برای مراسم های مذهبی مانند عاشورا قصد دارید، گوسفند زنده قربانی کنید، می توانید از مجموعه ما کمک بگیرید و به راحتی خرید خود را انجام دهید.

سئو سایت وردپرسی

سئو سایت وردپرسی همانطور که می دانید، مبحث سئو برای همه سایت ها امری حیاتی است. سئو یا بهینه سازی سایت به منظور کسب رتبه برتر در موتورهای جستجو انجام می شود. در صورتی که سایت شما توسط وردپرس طراحی شده باشد، سئو سایت وردپرس جز الزامات سایت است.این روزها همه کسب و کارها دارای سایت هستند. اما داشتن یک سایت تنها کافی نیست. برای این که در میان رقبا مطرح شوید، باید همیشه سئو سایت بررسی شود. از آنجا که داشتن یک سایت این قابلیت را ایجاد می کند که به صورت ۲۴ ساعته فروش آنلاین داشته باشید و خدمات شما به طور شبانه روزی برای مشتریان ارائه دهید، بنابراین باید برای سئو سایت وردپرسی خود اهمیت زیادی قائل شوید. سئو وردپرس دارای بخش های مختلفی است که هر فردی نمی تواند این کار را برعهده بگیرد.اگر سایت شما هم در قالب وردپرس طراحی شده است، بهتر است ما را در این مقاله همراهی کنید. در این مقاله سعی کردیم به معرفی راهکار های مفید برای سئو سایت وردپرسی بپردازیم.

۰۷ خرداد ۹۹ ، ۰۹:۲۵ بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی

تابستان و روزهای آفتابی در راه است ، چگونه پوست خود را از نور خورشید محافظت کنیم ؟ آیا می‌دانید که چرا باید از کرم ضد‌‌ آفتاب استفاده کنیم ؟ آیا روشی برای حفاظت از پوستتان در مقابل اشعه‌های مضر نور آفتاب سراغ دارید ؟ آیا می‌دانید که کدام ضد آفتاب مناسب پوستتان است ؟ در اینجا به این پرسش‌ها به طور کامل پاسخ می‌دهیم . بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی را معرفی خواهیم کرد.

<a href="http://pezeshka.com/10-of-the-best-iranian-sunscreen/">بهترین کرم های ضد آفتاب ایرانی</a>
 

۰۸ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۳۸ فرازبام ماهان
رفع خرابی اسانسور

خرابی های آسانسور معمولا مربوط به درب طبقات میشود و اینگونه خرابی ها پر تکرار میباشند . سرویس کاران آسانسور معمولا برای اینکه از دست اینگونه مشکلات رهایی یابند سیستم ایمنی اسانسور را از مدار خارج نموده تا آسانسور کمتر خراب شود .

که این موضوع باعث حوادث زیادی در سال میشود و متاسفانه باعث مرگ تعداد زیادی از هموطنانمان میگردد .

۰۸ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۴۵ الو گوسفند
قیمت گاو زنده در تهران

قیمت گاو زنده مانند دیگر دام ها این روزها در حال نوسان است و هر روز قیمتی متفاوت برای آن مشخص می شود. در صورتی که قصد دارید، گاو زنده خریداری کنید بهتر است با مرکز فروش ما یعنی الو گوسفند تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق تری در زمینه قیمت گاو زنده و دیگر دام ها به شما ارائه دهند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی