منابع طبیعی سقز

بیان مسائل و مشکلات منابع طبیعی و محیط زیست

منابع طبیعی سقز

بیان مسائل و مشکلات منابع طبیعی و محیط زیست

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلامانع می باشد.

پیوندهای روزانه

 

تغییرات اقلیمی، بزرگ‌ترین تهدید سلامت انسان‌ها در قرن ۲۱

دبیر علمی همایش بین‌المللی تغییرات اقلیمی و نظام سلامت گفت: تغییرات اقلیمی یکی از بزرگ‌ترین تهدیدات سلامت انسان ها در قرن بیست و یکم است.
دکتر نکوئی مقدم با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی تغییرات اقلیمی و نظام سلامت در تاریخ ۲۴ و ۲۵ آبان ماه سال جاری در کرمان اظهار کرد: تغییرات اقلیمی یکی از بزرگ‌ترین تهدیدات سلامت انسان‌ها در قرن بیست و یکم است و این تهدیدات در حوزه سلامت و رفاه مردم بیشتر نمود پیدا می‌کند و اثرات زیانبار آن می‌تواند تهدیدی برای دستیابی به توسعه پایدار در جوامع باشد.

دبیر علمی همایش بین‌المللی تغییرات اقلیمی و نظام سلامت با اشاره به نقش حیاتی نظام سلامت در برابر تغییرات اقلیمی گفت: این تغییرات باعث افزایش آسیب‌های جسمانی و روانی می‌شود.

نکوئی مقدم بیان کرد: گسترش اتفاقات آب و هوایی، افزایش بیماری‌های عفونی، کاهش عرضه آب سالم، آلودگی هوا، وجود ریزگردها در محیط زندگی انسان‌ها و افزایش گرمایش جهانی روی سیستم‌های بیولوژیکی، فیزیکی و نیز سلامت، بهداشت عمومی و محیطی اثرگذار است.

وی بر اهمیت آمادگی در تمام سطوح جامعه در مقابل رخدادهای اقلیمی تاکید کرد و گفت: پاسخ نظام سلامت به این تغییرات، نیازمند رویکرد عملکردی است و بسیج تمام منابع و سازمان‌ها در بخش‌های گوناگون در این رابطه ضروری است.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۶
پیمان صاحبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی