منابع طبیعی سقز

بیان مسائل و مشکلات منابع طبیعی و محیط زیست

منابع طبیعی سقز

بیان مسائل و مشکلات منابع طبیعی و محیط زیست

استفاده از مطالب این وبلاگ با ذکر منبع بلامانع می باشد.

پیوندهای روزانه

انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران برای نجات محیط بانان در آستانه اعدام آستین بالا می زند.

به گزارش زیست بوم، علی حدیدی فرد با بیان این موضوع افزود: با توجه به فعالیت موثر گنجه پشتیبان زیست بوم در راستای تامین دیه برای محیط بانان در آستانه اعدام، انجمن ما قصد دارد در این فعالیت انسان دوستانه گامی بردارد.
وی افزود: انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران در ادامه سلسله نشست های هفتگی خود روز سه شنبه میزبان استاد فریدون مومنی است که سخنرانی خود با عنوان « اصفهان از دید گردشگران خارجی» را ایراد خواهد کرد.
حدیدی فرد افزود: در کنار این سخنرانی میزبان عباس محمدی عضو موسسه گنجه پشتیبان زیست بوم و فعالان باسابقه محیط زیست و کوهنوردی خواهیم بود که انشااله بتوانیم به همیاری اعضای انجمن و علاقمندان به گنجه پشتیبان کمک نقدی کنیم.
ایشان در ادامه با اشاره به ارزشمندی این اقدام بیان داشت: خوشبختانه با همت مردم خیر قدم های امیدوار کننده ای برای نجات دو محیط بان اسعد تقی‌زاده و غلامحسین خالدی برداشته شده است که در آغاز به نظر غیرممکن بود.
حدیدی فرد افزود: اعضای انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان تهران امیدوار هستند بتوانند از این فرصت برای ادای دین به محیط بانان سختکوش استفاده کنند و قطعاً حضور علاقمندان می تواند این مراسم را پرشورتر و موثرتر کند.

وی افزود: این مراسم روز سه شنبه 27 بهمن ساعت 18 در انتهای خیابان شهید مطهری، خیابان پلیس، باغ موزه قصر، تالار فرخی یزدی برگزار خواهد شد.

منبع: زیست بوم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۶
پیمان صاحبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی